Clarke, Shirley

著者名典拠詳細を表示

著者の属性 個人
一般注記 Formative assessment in the secondary classroom, 2005: t.p. (Shirley Clarke)
SRC:アクティブラーニングのための学習評価法 : 形成的アセスメントの実践的方法 / シャーリー・クラーク著 ; 安藤輝次訳(関西大学出版部, 2016.3)
EDSRC:Visible learning : feedback / John Hattie and Shirley Clarke (Routledge, 2019): p. [i] (Shirley Clarke is an internationally known expert on the practical application of the principles of formative assessment. Her career includes teaching, test writing, lecturing for 10 years at the Institute of Education, University of London)
から見よ参照 クラーク, シャーリー<クラーク, シャーリー>
コード類 典拠ID=AU00554904  NCID=DA18748654
1 コレクティブ・エフィカシー : 自立的で相互依存的な学習者を育てる / ジョン・ハッティ [ほか] 著 ; 原田信之訳者代表 京都 : 北大路書房 , 2023.11
2 教育の効果 / ジョン・ハッティ, シャーリー・クラーク著 ; 宇都宮明子 [ほか] 訳 フィードバック編. - 京都 : 法律文化社 , 2023.6