Berger, Jonah

著者名典拠詳細を表示

著者の属性 個人
一般注記 Contagious, c2012: ECIP t.p. (Jonah Berger) data screen view (Wharton professor)
Contagio: el poder del boca a boca en la comunicación viral, 2013: title page (Jonah Berger)
SRC:Invisible influence : the hidden forces that shape behavior / Jonah Berger(Simon & Schuster, 2016): t.p. (Jonah Berger) jacket (marketing prof., Wharton School, Univ. of Pennsylvania)
Wharton School, University of Pennsylvania website, viewed on Sept. 6, 2016: CV (Jonah Berger; Associate Prof. of Marketing, 2013- , James G. Campbell, Jr. Assistant Prof. of Marketing, 2010-13, Assistant Prof. of Marketing, 2007-10; Ph.D., Marketing, Stanford Univ., Graduate School of Business, 2007; B.A., Human Judgment and Decision Making, Stanford Univ., 2002)
Divergence in cultural practices : tastes as signals of identity, Thesis (Ph.D.)--Stanford Univ., 2007: PDF, t.p. (Jonah Arkin Berger)
SF(バーガー, ジョーナ)はJPMARCAによる(出典:なぜ「あれ」は流行るのか?, 2013.9)
から見よ参照 バーガー, ジョーナ<バーガー, ジョーナ>
Berger, Jonah Arkin
コード類 典拠ID=AU00527738  NCID=DA18549658
1 インビジブル・インフルエンス決断させる力 : あらゆる行動を方向づける影響力の科学 / ジョーナ・バーガー著 ; 吉井智津訳 東京 : 東洋館出版社 , 2016.12