Access to knowledge : the continuing agenda for our nation's schools / John I. Goodlad and Pamela Keating, editors ; with a foreword by Donald M. Stewart
資料タイプ | 図書 |
---|---|
出版情報 | New York : College Entrance Examination Board , 1994 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | ix, 355 p. : ill. ; 23 cm |
所蔵情報を非表示
閲覧票 |
巻号 | 配架場所 | 請求記号 | 資料ID | 状態 | コメント | 貸出中予約 | 取 置 予 約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
教育図:19階書庫2 | 370.973||176 | 962101327 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
---|---|
著者標目 | Goodlad, John I. Keating, Pamela |
件 名 | LCSH:Educational equalization -- United States
全ての件名で検索
LCSH:Education -- United States -- Aims and objectives 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:LC213.2 DC20:370/.973 |
書誌ID | BB00025826 |
ISBN | 0874475023 |
NCID | BA26104832 |