図書館へ購入を依頼する

このページのリンク

Assessing student learning and development : a guide to the principles, goals, and methods of determining college outcomes / T. Dary Erwin ; foreword by Peter T. Ewell
(The Jossey-Bass higher and adult education series)

資料タイプ 図書
出版者 San Francisco : Jossey-Bass
出版年 c1991
本文言語 英語
大きさ xxi, 208 p. ; 24 cm

所蔵情報を非表示


教育図:19階書庫2 378.73||216 012403090

書誌詳細を非表示

一般注記 Includes bibliographical references (p. 177-200) and index
著者標目  *Erwin, T. Dary, 1950-
件 名 LCSH:Educational evaluation -- United States  全ての件名で検索
LCSH:Education, Higher -- United States -- Evaluation  全ての件名で検索
分 類 LCC:LB2822.75
DC20:378.73
書誌ID BB00031391
ISBN 1555423256
NCID BA1264929X

 類似資料