Teaching practices and pedagogical innovation : evidence from TALIS / Svenja Vieluf ... [et al.]
資料タイプ | 図書 |
---|---|
出版者 | Paris : OECD |
出版年 | c2012 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | 169 p. : col. ill. ; 23 cm |
所蔵情報を非表示
閲覧票 |
巻号 | 配架場所 | 請求記号 | 資料ID | 状態 | コメント | 貸出中予約 | 取 置 予 約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
教育図:19階書庫1 | 374.37||284 | 121105342 |
|
書誌詳細を非表示
別書名 | 裏表紙タイトル:Teaching practices and pedagogical innovations : evidence from TALIS |
---|---|
一般注記 | "Teaching and Learning International Survey, Centre for Educational Research and Innovation"--Cover Includes bibliographical references |
著者標目 | Vieluf, Svenja Teaching and Learning International Survey Centre for Educational Research and Innovation |
件 名 | LCSH:Teaching and Learning International Survey LCSH:Teaching -- Periodicals 全ての件名で検索 |
書誌ID | BB16216935 |
ISBN | 9789264123281 |
NCID | BB10602554 |