Measuring thinking skills in the classroom / Richard J. Stiggins, Evelyn Rubel, Edys Quellmalz
資料タイプ | 図書 |
---|---|
版 | Rev. ed. |
出版者 | Washington, D.C. : National Education Association |
出版年 | 1988 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | 32 p. ; 28 cm |
所蔵情報を非表示
閲覧票 |
巻号 | 配架場所 | 請求記号 | 資料ID | 状態 | コメント | 貸出中予約 | 取 置 予 約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
pbk. | 教育図:19階書庫1 | 371.8||116 | 400006756 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | "Produced in cooperation with the NEA Mastery in Learning Project." "This publication was developed under Contract No. 400-83-0005 with the National Institute of Education, U.S. Department of Education." Bibliography: p. 27-30 |
---|---|
著者標目 | *Stiggins, Richard J. Rubel, Evelyn Quellmalz, Edys S. |
件 名 | LCSH:Critical thinking -- Ability testing -- United States
全ての件名で検索
LCSH:Students -- Rating of -- United States 全ての件名で検索 LCSH:Examinations -- United States -- Design and construction 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:LB1590.3 DC19:370.15/2 |
書誌ID | BB20020793 |
ISBN | 0810602113 |
NCID | BB21827308 |